Product was successfully added to your shopping cart.

Klantenservice

Sigmatex is dagelijks bereikbaar via +31 35 603 31 83 en sales@sigmatex.nl. Hieronder vind u de nodige informatie betreft onze producten, diesnten en leveringen. Heeft u vragen? neem gerust contact met ons op.

Levering

Verzenkosten

Betaling

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Retourneren

 

Levering

Uw bestelling wordt normaliter 1 à 2 werkdagen na goedkeuring van uw bestelling geleverd (mits het product voorradig is). Voorraadinformatie staat standaard vermeld bij de productinformatie op onze website. Voor producten waarvan (tijdelijk) geen voorraadinformatie op de website bekend is, kunt u contact opnemen met uw accountmanager of met de afdeling Websales +31(0)35-603 31 83. Zij kunnen u een verwachte levertijd doorgeven. Let op: alle levertijden die gemeld worden op onze website en/of door onze verkopers zelf, zijn indicatief en kunnen achteraf alsnog wijzigen.

Verzendkosten

Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland € 12 excl. BTW per pakket tot 30kg. Omdat wij geen minimum orderbedrag hanteren is de verzend kosten zijn vanaf € 12 excl. BTW. Onze bestellingen worden bezorgd met o.a. DHL,TNT, DPD en Benbecker. Heeft u grote haast met uw levering of heeft u speciale wensen? Neem dan contact op met onze afdeling Verkoop via +31(0)35 603 31 83. Verzendingen naar buitenland wordt door een geautomatieseerde systeem aangegeven bij uw winkelwagen.

 

Betaling

De pagina's waar u uw betalingsgegevens invoert zijn beveiligd door middel van SSL. Via de website kunnen wij u de volgende betalingsmogelijkheden bieden:

Op rekening * (neem voor deze optie contact op met administratie)

Betaling vooraf

iDEAL

Contact/Pin (alleen bij afhalen in Soest)

Op rekening

Deze optie is alleen beschikbaar voor bedrijven, overheidsinstellingen en stichtingen onder voorbehoud van goedkeuring. Op rekening betekent dat u na levering van de door u bestelde artikelen een factuur toegestuurd krijgt welke binnen 8 werkdagen voldaan dient te worden.

 

Betaling vooraf

Bij betaling vooraf maakt u van tevoren het bedrag over op ons bankrekeningnummer. Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen verzenden wij uw pakket. De volgende gegevens dient u te gebruiken als referentie bij uw betaling:

Ordernummer in ons bestelsysteem. Uw klantnummer voor deze order in ons bestelsysteem

iDEAL

iDEAL is een gezamenlijke standaard voor internetbetalingen van ABN Amro, ASR, Friese Bank, ING, Rabobank, Royal Bank of Scotland, SNS Bank en Triodos Bank. Om uw internet-aankopen te betalen klikt u op het iDEAL-icoon en selecteert u uw bank uit een uitklapmenu. Vervolgens verschijnt er een pop-up, met daarin een inlogscherm van uw eigen bank. De uiteindelijke betaling verloopt hetzelfde als bij internetbankieren. Na het betalen keert u terug naar de Misco website om de bestelling af te ronden.

Als u de bestelling om één of andere reden niet heeft afgerond, wordt deze niet bij Misco geplaatst. Als u nu opnieuw inlogt op onze website en dan naar uw winkelmandje gaat, staan uw producten daar dan ook nog steeds in. Gelieve deze opnieuw te bestellen en in het vak "Speciale Instructie" aan te geven dat u al betaald heeft met iDeal/creditcard. Vergeet niet de betalingsreferentie te vermelden! (De betalingsreferentie staat vermeld op uw afschrift, bestaande uit 9 cijfers ).

Bij Betaalmethode selecteert u nu "Betaling Vooraf". Hierna kunt u de order verder afhandelen en versturen. Wij kunnen dan de betaling matchen met uw bestelling en de producten versturen.

 

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Uiteraard bieden wij u als klant de beste service en de beste producten. En natuurlijk willen wij niets liever dan dat u een tevreden klant van ons bent. Maar het komt ook wel eens voor dat u achteraf niet geheel tevreden bent over uw aankoop. Geen probleem bij sigmatex.nl. Wij hanteren een afkoelingsperiode van 5 dagen na aankoop waarin u zich kunt bedenken en de mogelijkheid heeft uw product te retourneren. U moet wel binnen 5 werkdagen reageren. Daarnaast dient het product compleet te zijn en in de oorspronkelijke, ongeopende en onbeschadigde verpakking te zitten.

Wilt u om wat voor reden dan ook een product retourneren, vraag dan altijd eerst een RAN (Retour Autorisatie Nummer) aan via sales@sigmatex.nl. Zo kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. V Onze klantenservice zal dan binnen 5 werkdagen na het versturen van uw retourverzoek contact met u opnemen.

 

Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kun je dit bij ons melden. Na aanmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen.

Defect of verkeerd product bij ontvangst

Als u er direct na ontvangst achter komt dat u een incompleet, verkeerd of defect product heeft ontvangen dient u binnen 1 werkdag contact met ons op te nemen.

Binnen 5 werkdagen na het versturen van uw retourverzoek, zal de klantenservice contact met u opnemen. U hoeft het product niet zelf terug te zenden, deze komt de transporteur bij u ophalen! Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren. Twijfelt u erover of een product defect is, dan kunt u eerst met onze klanten service contact opnemen op nummer 035 603 31 83.

Defect product binnen garantieperiode

Is uw product defect geraakt, maar heeft u nog recht op garantie? Stuur met een koppie factuur en omschrijving van probleem naar sales@sigmatex.nl

Transportschade

Allereerst is het belangrijk dat u nóóit een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket bij u af, dan kunt u het product weigeren en binnen 6 uur contact opnemen met onze klantenservice via tel.: +31 (0)35-603 31 83 of e-mail: sales@sigmatex.nl

Neemt u het pakket wél in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, ook dan dient u binnen 6 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling.

 TIP: Als u een pakket met schade wél in ontvangst wilt nemen (bijvoorbeeld omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, zoals een kleine, ondiepe kras op de doos), dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht dan blijken dat het product in het pakket ook beschadigd of defect is, dan kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Neem ook in dit geval binnen 6 uur contact op met onze klantenservice.